Menulis?

Saya adalah jenis manusia yang sukakan gambar,jadi aplikasi android Instagram adalah antara aplikasi yang sering saya buka.

scroll,scroll,scroll lagi.

Saya terjumpa sesuatu.

Seorang kakak yang quite terkenal memuatnaik 'tembak skrin' (screenshot) inbox Facebooknya.

Yang mana ada seseorang bertanya kepadanya,bagaimana untuk menjadi seorang penulis.

Jawapan dia ringkas (seriusly ringkas)..write

Saya yakin si adik itu expect si kakak ini akan membalas dengan begitu panjang tips tips utk menjadi penulis. (hahaha)

Bila difikirkan jawapan kakak tersebut,benar. Seorang penulis tidak akan menjadi penulis jika dia tidak mula menulis.

Dan saya pun berharap setiap tulisan saya disini menjadi salah satu asbab rahmat Allah keatas saya.

09102014
Meja Makan

No comments:

Post a Comment